søndag 15. april 2012

Kjøkkenet

Jeg er egentlig veldig stolt over kjøkkenet vårt! Jeg hadde noen runder med kjøkken-tegneprogrammet fra Ikea, før jeg endelig bestemte meg for hvordan vi skulle ha det. Vi er kjempefornøyde med resultatet. Det er både praktisk og fint.Kjøkken innredningen er fra Ikea, og benkeplata er fra Kvik. Jeg er også litt stolt over at jeg har montert stort sett alle skapene selv, og dette mens jeg gikk gravid med Lykke. Det jeg er mest fornøyd med på hele kjøkkenet er mosaikk flisene over vasken. Disse måtte jeg krangle meg litt til, de var nemlig langt over budsjettet vårt.


Kjøkkenet






Plansjen har jeg fått fra barneskolen min.
Kista er Amerikakista til bestefar.

Lampen "Maskros" er kjøpt på Ikea.
Stolene har jeg trekt om med stoff fra Ikea.
Bordet er også fra Ikea

Favoritt interiøret på kjøkkenet. Klokka fra danske Khaler.

Gult er kult? De hvite koppene har jeg stemplet på selv.
Flisene er kjøpt på Modena.

Disse knaggene fikk jeg da jeg begynte å abonnere på ett av interiørbladene.
(Jeg har abonnert på mange forskjellige..)

Lampa "by night"
Klimaflyktning

4 kommentarer:

  1. Utrolig fin stemning det blir av den lampa på kvelden! Helt nydelig! Og kjøkkenet er fint, det er jeg helt enig med deg i:) Stilig med bestefar sin gamle Amerikakiste!

    SvarSlett
  2. så flink dåkker e :) gleda meg veldig til å få se huset..

    SvarSlett
  3. Ja gleda meg veldig te dokker kommer også:):)

    SvarSlett
  4. Har hatt noen kaffekopper der ja :) Og spist noen middager :)

    SvarSlett