onsdag 23. mai 2012

Forvirra katt!




For to dager siden kom det en katt på døra. Han valsa rett inn når jeg åpnet døra, gikk rett bort til matfatet til Sahara, akkurat som han alltid hadde bodd her. Har aldri sett katten før! Jeg kasta han ut igjen. Jeg vet jo at det dummeste man gjør,er å gi andres katter mat, da kommer de bare tibake og tilbake. Men denne katten har nok bestemt seg for å flytte inn her. Han gir seg nemlig ikke!! Hver gang vi åpner ytterdøra, så smetter han inn. Akkurat som han er husets eier! Han har tydeligvis gått forbi huset vårt og bestemt seg for at her vil jeg bo. Men verken vi eller Sahara er interessert i det! Sahara har nemlig jaget han sikkert 10 ganger på dør de to siste dagene! Men skjønner han hinter? Neida! Igår kveld åpnet Odd Einar veranda døra som vi har i stua på grunn av den voldsomme varmen som har rammet Sørlandet de siste dagene. Vi har jo en veranda dør, men ingen veranda, den kommer etterhvert. Så nå er det jo frittfall to meter ned. Men tror du ikke at to sekunder etter at døra var åpnet, så håppa Mons inn! Odd Einar kasta han ut og lukka døra. To sekunder senere igjen, hørte vi ett brak i glassdøra, den desperate katta hadde hoppa fra bakken og rett i glasset! Og dette fortsatte han med utover kvelden, sikkert tre fire ganger! I dag forsetter showet. Da jeg skulle levere gutta i barnehagen, håppa katta inn i bilen!! Er det mulig? Prøvde å ta ett bilde gjennom sidevinduet til ytterdøra.. Så åpna jeg døra for å få ett bedre shoot, da smatt han selvfølgelig inn, som dere ser. Neste bilde er rett etter, da har Sahara tatt afere igjen. På siste bilde sitter han under tilhengeren.








Dette er jo komisk!

Klimaflyktning

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar