fredag 13. juli 2012

Endelig er kartet her!

Dette kartet har jeg gått og ventet på i en evighet nå! Mamma og pappa hadde det med seg i bobilen fra Lofoten. Jeg hadde veldig lyst å ta det med når jeg var hjemme i Lofoten i jula, men måtte jo innse at det er litt for stort til å ta med i handbagsje på flyet..
Kartet har hengt på Valberg skole, der jeg gikk småskolen. Skolen ble nedlagt for to år siden, og da sikkrett mamma seg dette kartet pluss noen plansjer og litt bøker.
Det er litt arti å tenke på at jeg så på dette kartet når jeg lærte om Norge i første klasse på skolen.



Elskede Lofoten!


Kartet passer perfekt inn på veggen. Veggen vår er 270 cm høy, og kartet er ca 260 cm høy.


Jeg er kjempefonøyd! Det frisker veldig opp i stuen med alle fargene.


Igår dro Ragnhild, Jostein, Ingrid og Erlend hjem til Bodø igjen. Vi har hatt noen supre dager med Dyrepark-gåing, Kaptein Sabeltan Show, shopping i Markens og Ikea tur. Badetur i Jegersberg ble det på tampen av siste dagen også!






Klare for Sabeltan show!



Klimaflyktning

1 kommentar:

  1. Tøft, det kartet har sekkert eg også sett på da eg gikk på Valbergsskola :-)Fine sabeltanner :-)

    SvarSlett