torsdag 9. mai 2013

Fagerike knapp-krakker

Ahh. det er sikkelig godt med en fridag innimellom.
Mai i år er jo hel rå på fridager!
Denne uka har det vært jobb annenhver dag. Mandag-onsdag- og i morra. Tirsdag var jeg hjemme med febersyke Isak, og i dag er det jo himmelspretten.
På tirsdag var det ett fantastisk vær, og mens Isak satt inne og så på TV, var jeg ute i hagen og raket plenen og luket i blomsterbeddene. Idag regner det og man kan nesten se gresset vokser! helt vilt!

Igår fikk vi litt fri fra ungene og gikk på kino for første gang i år. Vi så Iron Man 3 i 3D. Sikkelig stilig film å se på kino. Action hele veien. Det var arti å se filmen i 3D også, bortsett fra at teksten, som bare var to stolrader fremfor oss var litt forstyrrende. hehe

På lørdag var jeg på Princess og kjøpte lystett rullegardin til Lykke sitt rom. Jeg skulle egentlig bare ut på senteret for å kjøpe gardin, men jeg gikk forbi Åhlens på vei tilbake, og da måtte jeg bare inn en tur.

Jeg kom ut med disse:)


 
 
Nå har ungene en plass å sitte når vi har kaffegjester i sofaen.
 
      
                                                                                                                           Klimaflyktning

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar