mandag 10. juni 2013

Elefant bilde

Jeg har lenge kikket etter ett bilde for å henge opp over sofaen. Jeg har tenkt å bytte ut bildeveggen med små bilder, og i stedenfor ha ett stort bilde.
Og på ønskelisten min så har jeg dette bildet: 

 
Jeg var innom Bohus for å kjøpe det (iallefall se det live). Men de hadde ikke fått det inn enda! Så de lovet å ringe meg når de fikk det inn (håper det ikke tar alt for lang tid!)

Denne helga som er vell overstått har vært ganske så innholdsrik.

Fredag: Sommerfest med jobben. Tre timer på sjøen med DEN cabincruisern :) og etterpå ut å spise på Sjøhuset.

Lørdag: Min bursdag. Vaske og bake til Aksels sin bursdag på søndag. Odd Einar tar ned stilasjen for siste gang. Ny kledning på HELE huset! jubel og glede. På kvelden var jeg og Ellen på Kilden og så Evita.

Søndag: klokken tolv braker det løs med barneselskap for Aksel. På ettermiddagen var vi på nye Scandic på bystranda og spiste middag, feiring av svigermors bursdag samt Aksel og litt min:). Kaffe og kake hos svigers etter det..

Mye kakespising denne helga, og idag fikk jeg bursdagskake på jobben..

Og når jeg alikavel er så godt igang med den slags spising, så var det veldig godt når ungene hadde lagt seg idag, å sitte i kveldsolen med en kopp te og kjeks fra Amundsens spesial på drømmeplassen min.
  



                                                                                                                                       Klimaflyktning

2 kommentarer:

  1. Oi, trodde jeg hadde hatt noen hektiske dager:::)
    Likte du Evita ??? Jeg har sett den to ganger..

    SvarSlett
    Svar
    1. Typisk at de ikke hadde bildet da.. Det så veldig kult ut!!

      Slett