lørdag 14. september 2013

Tripp-trappene.

Nå er jeg ferdig med andre del av "prosjkekt-pusse-opp-Tripptrappstolene- til-ungene".

 
Det var en relativ enkel oppgave å male navn på stolene.
For å få ett noenlunde bra resultat, kan du bruke dette:
 
 
Det er viktig å være nøye, når du skjærer ut sjablongene på kontaktpapiret.
 



 
Resultat:
 
 
 
 
Ja dette har jeg styrt med denne lørdagskvelden:) Ha en fortsatt fin helg alle sammen!
 
 
                                                                                                                               Klimaflyktning

11 kommentarer:

  1. Så fine! Jeg har nettopp malt Eirik sin tripp trapp i akkurat samme fargen:) vi fikk anbefalt å bruke bengalakk, men det gjør jeg ikke igjen.. fargen er i alle fall fin:) lisbeth

    SvarSlett
  2. Fine stolar,og kjekt med namn på stolane! Ha ein flott søndag imorgon! :)

    SvarSlett
  3. Fantastisk fin farge!! Jeg har kjøpt meg en cameo som kan skjære slik for meg. Da slipper man alt pillet med å skjære for hånd. Ble fint og personlig med navnene! De

    SvarSlett
  4. Dette ble superfint! Flink du er!

    Herlig tirsdagskveld til deg og dine.
    Her har jeg endelig fått nok hode over vann til å sette meg ned å lese blogger - endelig! Såå kos å ta runden og lese og kose meg og da måtte jeg selvfølgelig innom søte deg!

    Stor klem

    SvarSlett
  5. Jeg er bare innom for å si at jeg gleder meg til å se deg snart. 25 dager til Førjulskos! JUHU!
    Stor klem
    -Maia

    SvarSlett
  6. Ej hvor ser det lækkert ud! Overvejede at male vores herhjemme men synes det virker så uoverskuelige! Men du gir mig lyst;0)

    SvarSlett
  7. Ej hvor ser det lækkert ud! Overvejede at male vores herhjemme men synes det virker så uoverskuelige! Men du gir mig lyst;0)

    SvarSlett