fredag 8. november 2013

Something different?

Hei og hå!

Nå er vi rett og slett kommet inn i november, og jeg som tror det er sommer ennå! Tiden går altfor fort!! Jobben er altoppslukende for tiden, jeg har rett og slett ikke krefter til noe etter endt arbeidsdag.
Jeg har titusen ideer oppe i hodet til prosjekter her hjemme,men når ungene er i seng klokka åtte går all piffen ut av meg.
Jeg har veldig lyst å legge inn innlegg her titt og ofte, men jeg kan jo ikke bare skrive om ideene når de ikke er utført, jeg må jo ha ett resultat å vise frem!

Men noe kan jeg iallefall vise:)
Se på bildene fra stua, ser dere noe som er forandret?




Yep!
Vi har kjøpt ny sofa!
Eller ny og ny fru Blom. Den er iallefall nyere enn den gamle.
Vi har rett og slett kjøpt en 2 år gammel brukt sofa, funnet på Finn.no. Vi fikk den for en liten penga, og fikk tilogmed solgt den gamle for en slant, også på Finn.no.
Den nye sofaen er himmelsk å sitte i og å ligge i. Jeg er superfornøyd! og så gjør det ingen ting om våre tre små kommer med sjokoladehendene sine og klasser på den, for vi har tross alt ikke brukt så mye penger på den.
Sofaen som heter Saturday, er enda til salgs på Bohus.

En fin helg til dere!

                                                                                                                           Klimaflyktning

1 kommentar:

  1. Denne kommentaren har blitt fjernet av en bloggadministrator.

    SvarSlett