onsdag 27. november 2013

Goodiebags hos Fabkos del 2


Hei igjen!

Nå vil jeg vise dere resten av det vi fikk på bloggtreffet, Førjulskos, Fabkos som fantastiske Maya Fabelaktig har tryllet frem.

Festfabrikken hadde med seg en innholdsrik gavepose med mye som jeg kommer til å få bruk for i neste barneselskap. Tipper Lykke blir stor i øynene når hun får godteri i rosa poser og kan drikke fra sugerør med stjerner på. I nettbutikken til Festfabrikken finner du alt du trenger når du skal planlegge selskapet med prikken over i en. Har du tenkt å feire virkelig stort, så kan du få hjelp av http://partyplanner.no/

Bare klikk på navnene så kommer du inn på nettsidene.
 

Strand tekstilteknikk kom også med en liten gave til oss. Nydelig gavepapir. Sjekk ut nettsiden til Strand, her er det mye fint, som ingen andre har.


 

Videre så fikk vi hårprodukter fra John Frieda tilpasset hver enkel bloggerina! Alle bloggerinaene opplyste på forhånd hvilken hårtype vi har. Snakk om luxus!


 

Min favoritt er saltskålen Muubs, som vi fikk fra Woods agenturer.



 
Det er faktisk enda mere enn disse tingene! Så de kommer i neste innlegg:)
Jeg og Nina satt på hotellrommet etterpå og bare kikket og kikket på alt det vi hadde fått. Som sagt, lørdag 23. november, så var det både julaften og bursdag på samme dag.
 
Klimaflyktning    
 
 
 
 

8 kommentarer:

  1. Woopwoop, så heldige vi er altså:))
    Veldig hyggelig og hilse på deg, og dele bord med deg:)

    SvarSlett
  2. Tenk at vi fikk alt dette ! Det er nesten galskap *ler*

    Fin adventid ♥

    SvarSlett
  3. Mye fint!! Jeg har falt ut av bliggrullen til alle - kjipt- legger du meg inn på nytt:)

    SvarSlett
  4. Takk for sist. For en kveld det var :) jeg har vært litt vekke fra bloggarenaen, men nå er jeg litt tilbake. Har forresten en give away på matbloggen min, matforalle.no. Hyggelig om du hiver deg med. Klem

    SvarSlett
  5. Takk for sist. For en kveld det var :) jeg har vært litt vekke fra bloggarenaen, men nå er jeg litt tilbake. Har forresten en give away på matbloggen min, matforalle.no. Hyggelig om du hiver deg med. Klem

    SvarSlett
  6. Jeg er aldeles imponert over bloggen din. Ta gjerne en titt på bloggen = ) =) Eg blogger litt om tapet Dessverre er ikke bloggen så god som din :/

    SvarSlett
  7. Hey there, You have done a great job. I'll definitely digg it and personally recommend
    to my friends. I'm sure they will be benefited from
    this website.

    My blog post - how to sell house privately

    SvarSlett