onsdag 13. november 2013

Julegaveinnpakking

Idag har jeg fri fra jobben, og hadde store planer om å bruke dagen til julegaveshopping på Sørlandssenteret. Men den planen gikk i vasken ca kl to i går ettermiddag da de ringte frs SFO om at Isak hadde fått feber.
Så istedenfor planen om at jeg og Aksel skulle kose oss sammen i butikker, ble det til at Aksel er i barnehagen, og jeg er hjemme med Isak som er hjemme fra skolen. Jeg og Isak har uansett fått litt kvalitetstid sammen med litt brettspill og laget lunsj sammen.
Istedenfor å kjøpe flere julegaver, så har jeg fått pakket inn de jeg allerede har kjøpt:)


Og når man pakker inn julegaver så er det jo ett must å kose seg med kaffe og julekaker:)




Innpakkingsmaterialet har jeg kjøpt på blant annet Søstrene grene, Ikea og Tiger.




Hampsnøret har jeg kjøpt på Søstrene Grene. Snøre og boks i ett. 19.-

Nå må jeg hive meg i bilen å hente de to som er i barnehagen:)
Ha en fortsatt fin onsdag!

Klimaflyktning   

9 kommentarer:

  1. Og jeg har bare såvidt begynt å tenke på julegaver... hehe
    Regner med at det blir juleverksted hjemme etter Førjulskos. Her blir nok både sukkerbiter og vaniljeekstrakt utdelt i år vet jeg. Det gledes til Førjulskos:)

    SvarSlett
  2. Koselige bilder, jeg har nok ikke begynt med julegavene enda, men blir snart.

    Klem

    SvarSlett
  3. Så nydelige pakkene ble! :) Ønsker deg en fin fin helg! :)

    SvarSlett
  4. Åh så fine pakker! Ja å kose seg er viktig :)

    SvarSlett
  5. Så koselige bilder :) jul er kos!
    Stikk gjerne innom den rå give awayen inne hos meg :) hint... Designerlampe ;)

    Klems Diana

    SvarSlett
  6. Synd med gutten som er syk, men sååå koselige gaver, kjempefint papir.. likte godt det med røde hjerter :D

    Nyt Søndagen,
    Klemmer

    SvarSlett
  7. Gleder meg til vi sees i morgen!!
    Nå reiser jeg straks til flyplassen:)

    Klem

    SvarSlett
  8. Høres ut som dagen ble ganske bra alikevel. Jeg har planer om å bli ferdig med julegavene denne uka, vi får se om jeg rekker det. Jeg er frytelig sliten etter helga, med så gøy som vi hadde det! Arti å hilse på deg :) Klem

    SvarSlett