tirsdag 26. november 2013

Bloggtreff Førjulskos Fabkos:)


Ja nå har jeg vært på bloggtreff i både øst og i vestJ.

For ett halv år siden var vi i vest, nærmere bestemt Haugesund hos Mittsitt, og det var Fabelaktig som arrangerte, i helgen var vi i Lillestrøm i øst og det var frøken Fabelaktig som arrangerte denne gangen også. Og denne gangen var det i hennes egen hjemby. Jeg blir helt målløs når jeg tenker på hvor mye tid og krefter hun har brukt for at vi bloggerinaer skal få møtes.

Etter endt arbeidsdag på fredag, hev jeg og Nina oss i bilen, fire timer senere (kl 22.00) var vi Asker. Her skulle jeg overnatte hos min venninne Kathrine, mens Nina reiste videre til Lysaker med toget, og overnattet hos en venninne som bor på Snarøya.

Neste dag sjekket vi inn på Thon Hotell Arena, LillestrømJ. Her fikk vi ett kjempefint hotellrom med ikke mindre enn to yttervegger med store vinduer. I dette hjørne rommet kunne man se både mot elva og mot sentrum av Lillestrøm.

Bloggtreffet startet med at vi møttes alle 40 påmeldte bloggerne til mingling og shopping i interiørbutikken Zanz. Her fikk vi velkomstdrink, nydelig frukt og sjokolade.
 

Vi fikk 20 % på hele butikken.

Jeg kjøpte meg litt julepynt og duftlys fra Durrance. Disse duftlysene er bare helt fantastiske! De slutter ALDRI å lukte godt!

Etter dette gikk vi i samlet tropp til Folkets hus i Lillestrøm. Det var her vi skulle tilbringe kvelden.

Maya hadde ordnet det slik at vi kunne lære oss triksene med å legge frosting på cupcakes, lage homemade sukkerbiter, og vaniljeekstrakt. Så det ble ett aldri så lite juleverkstedJ


 

Maten som ble servert var helt fantastisk god og var laget av Mamma-fabelaktig.
Kveldens Meny:
- Grønn papaya med kylling
- Stekt ris a la Mamma-fabelaktig
- Wokede nudler med biff
 

 


Kaker og kaffe var det også. Dette hadde noen av bloggerne stått for.
Kakene var bant annet Pavlova, Oreo-kake, Corflakes-kake, Cupcakes m.m.

Etter maten var det tid for foredragsholderne som hadde sagt ja for å komme og dele sin
istorie om det å lykkes som gründere.



-       Manuela fra Passion for Baking

-          Eli fra Love is Green

-          Lise fra Festfabrikken og Partyplanner

-          Ann Kristin fra Lille himmel og Ruth &Rudolph

-          Benedicte bak Secrets By B

Og alle hadde de med seg STORE Goodiebager. Helt utrolig hvor gavemilde de er! Vi var faktisk 40 stykker!

Kvelden var helt fantasisk og jeg er kjempeglad for at jeg fikk lov å delta på denneeventen.
Innholdet i goodiebagene vil jeg skrive om i neste blogginnlegg.
 
Klimaflyktning   

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar